Novas Tendencias

Vantaxes dunha ficha de produto completa nunha tenda online

Unha tenda online permite vender as 24 horas do día todos os días do ano, pero, como convencemos ao noso target de que merque nela? Nunha tenda física o vendedor pode ver a actitude do comprador, o seu grao de interese polo produto e ler entre liñas a súa linguaxe corporal para saber que dicir para convencelo, pero todo isto non existe no comercio electrónico. Quen informa e de que xeito o fai aos potenciais clientes? Como se convence a un posible comprador indeciso?

A ficha de produto sustitúe ao vendedor dunha tenda física, de aí a importancia de coidala ao detalle. Toda a información que ofrezamos sobre un artigo a través da ficha será quen decante a balanza na maior parte de ocasións nas que un cliente potencial estea ante a toma de decisión de mercar ou non facelo. Unha descrición interesante, atractiva e cercana convencera ao cliente potencial de que precisa ter o que lle queremos vender.

Unha boa ficha de produto debe conter: descrición, propiedades, especificacións ou manual de uso (no caso de precisarse), categoría e imaxes.

1.- Descrición:

Se temos, por exemplo, unha tenda multimarca con produtos que non son fabricados por nós, estamos ofrecendo o mesmo que a nosa competencia. En que podemos superala? Na experiencia de compra. Non é o mesmo facer clic nun produto e que saia unha foto pixelada e o nome do artigo que atopar unha información interesante, unhas imaxes atractivas, as súas especificacións técnicas e o manual de uso. Para comezar, non precisamos ir a outra páxina a ampliar información para acabar de convencernos -se o cliente potencial abandona a nosa páxina pode terminar mercando ese mesmo produto noutra- e a sensación de transparencia será moito maior.

2.- Propiedades:

Non se trata só de engadir adxectivos que expliquen o “marabilloso”, “fantástico” e “estupendo” que é o noso produto senón que tamén é importante engadir características propias do artigo que queremos vender, as que o converten en diferente a outros.

3.- Especificacións e manuais:

Son moi útiles cando se trata de tecnoloxía ou electrodomésticos, por exemplo. Neste caso, precisaremos saber o consumo dunha lavadora ou o número de quilos que soporta en cada lavado. Ademais, que o manual estea dispoñible para descargar na propia ficha do produto será un plus, xa que o cliente poderá volver a entrar non futuro para atopalo ou poderá consultar o seu funcionamento antes da compra.

4.- Imaxes:

É moi importante coidar a imaxe da nosa web, pero tamén as fotografías que usamos para os nosos produtos. Sempre é recomendable apostar por imaxes propias, pero non pixeladas, con bo enfoque e un toque artístico. Non sempre é posible esta opción, así que é mellor utilizar as imaxes do fabricante que usar fotografías de baixa calidade, escasa resolución, mal encadradas ou que, en xeral, non acheguen unha sensación positiva do noso produto e tenda.

En definitiva, canto máis complexa e coidada sexa a ficha do produto, menos posibilidades haberá de que un cliente potencial acuda a outra páxina para informarse ou mercar ese artigo.

Síguenos

Nas redes