Protagonistas

Noela e Vanessa, de Boüret: “Coidamos moito as nosas redes sociais porque recibimos moi bo feedback”

Noela Rivera e Vanessa Datorre están detrás de Boüret, unha firma Prêt-à-couture, cocktail e de noiva enfocada a mulleres que buscan deseños con liñas atemporais, contemporáneas e versátiles, próximas ao estilo parisino e italiano, acordes con aquel dito de Katherine Hepburn que reza “se obedeces todas as reglas, pérdeste o mellor”. Coñecéronse estudando deseño de moda en A Coruña, a vida separou os seus camiños unha tempada -Noela marchou a Londres a estudar Deseño de Vestiario de Cine e Teatro e Vanessa decidiu facer un Máster en Dirección e Xestión de Empresas de Moda- e tras traballar para distintas firmas coñecidas de moda como Inditex ou Carolina Herrera, volveron unirse para emprender un futuro xuntas.  Boüret.es foi a primeira tenda online de noivas e lencería de noivas de España  e Vogue, Elle, London Wedding Magazine, 20 Minutos, Web Novias, entre outros, recoñeceron xa as bondades dos seus deseños.

“O noso éxito en redes sociais veu da man da xente que nos viu nacer e medrar gracias ao noso traballo e esforzo. Atopan prendas especiais a prezos asequibles e é algo que valoran moito”

Pese a que recoñecen que “os principios foron lentos e un pouco difíciles e custou facerse un nome”, aseguran estar moi contentas porque “a día de hoxe Boüret xa se coñece” e “a resposta da xente está sendo moi boa”.

En canto ás súas vendas, explícannos que “varían segundo a tempada. Agora mesmo estamos en tempada de noivas e a partir de xaneiro e febreiro voltamos máis a invitadas. Vendemos máis de invitadas por un motivo obvio: hai máis invitadas ca noivas”.

Encántalles deseñar e confeccionar vestidos de noiva porque “o presuposto é máis elevado e entón poden invertir máis en tecidos, encaixes, confeccións…”. Para elaborar un piden arredor de seis meses, para respectar os tempos de recepción de tecidos, probas, etc. En canto a tendencias, recoñecen que o 70% das súas clientas casan polo civil e que os seus modelos están máis enfocados a este tipo de vodas, con liñas máis atrevidas, máis escotes e velos opcionais.

smartcommerce_xunta_bouret

A IMPORTANCIA DE INTERNET

Coidan moito a súa imaxe en Internet porque a canle online supón arredor do 50% das súas vendas. Levan vendendo na rede dende 2011 e teñen clara a súa aposta por traballar con grandes profesionais do mundo da fotografía, do deseño web e do entorno dixital, así como do deseño de moda, da maquillaxe e de todos os aspectos relacionados con cada detalle do seu traballo.

Nese dentido ven moi clara a necesidade de apostar por unha presenza coidada en redes sociais porque desde ámbito reciben moi bo feedback: “Instagram é a rede social máis visual e gracias a ela e a Facebook adoitan aparecernos clientes. Se non estás en redes sociais non existes”. A gran maioría da súa clientela é galega, pero tamén vendemos a Extremadura, Madrid, País Vasco e incluso Inglaterra e isto é, en grande parte, grazas á boa xestión da súa presencia en Internet e en redes sociais.

bouret-smartcommerce-xuntaTeñen máis de 37.000 seguidores en Facebook, máis de 15.000 en Instagram e máis de 1.100 en Twitter.  “A canle online estanos permitindo conseguir máis ventas sen ter que estar invertindo en publicidade. O custo dunha feira é altísimo e igual non o recuperas, pero no caso da publicidade online tés moitas máis posibilidades”.

Do 25 ao 28 de xaneiro estarán nun Show-room en Madrid, amosando moitos dos seus grandes deseños made in Galicia para noivas.

FICHA:

WEB: http://bouret.es/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/bouret.atelier
TWITTER: https://twitter.com/bouret_tweets
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/bouretgram/
PINTEREST: https://www.pinterest.com/bouret/

Síguenos

Nas redes